Bestellen & Levering
Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats uw gewenste producten in je winkelmandje.
- Bij het afrekenen vult u uw persoonlijke gegevens in. Als u al een account heeft en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld.
Controleer deze gegevens wel voordat u verder gaat naar betalen. - Kies voor een betaalmethode en klik vervolgens op afrekenen. Indien u heeft gekozen voor een iDEAL betaling wordt u doorgestuurd naar deze pagina, zorg ervoor dat u de betaling afrond, anders kunnen wij uw bestelling niet verzenden.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee. U heeft geen account nodig om te bestellen.
Het is echter wel handig om een account aan te maken zodat u uw bestellingen terug kunt zien op je persoonlijke pagina.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt per DPD verzonden. Nadat we uw betaling hebben ontangen proberen wij deze zo snel mogelijk te verzenden.
Wat is de levertijd van de bestelling?
We proberen de bestelling altijd binnen 3 werkdagen te verzenden. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder en niet aansprakelijk voor de eventuele vertragingen die door hen veroorzaakt worden.
Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf €75,- is de verzending gratis. Onder de €75,- betaald u €7,50 aan verzendkosten.
Prijzen
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?
Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij het afrekenen door te klikken op “Verzenden naar een ander adres“
Betaalmethoden
U kunt bij ons gemakkelijk met iDEAL betalen.
Ik heb een klacht over een item, wat nu?
Mocht u een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we u direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van uw klacht en ordernummer. Dit werkt het snelst door een e-mail te sturen naar info@azuri.nl . Onze klantenservice neemt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met u naar de beste oplossing.
Duurzaamheid
Wij vinden duurzaamheid erg belangrijk.
Daarom zijn wij aangesloten bij Stichting UPV textiel.
Voor elk artiklen wat verkocht wordt dragen wij een bedrag af aan Stichting UPV textiel.
Stichting UPV textiel zorg voor het recyclen van producten en stoffen zodat deze een tweede leven krijgen.
Hier vind u meer informatie over Stichting UPV textiel:
https://www.stichtingupvtextiel.nl/
Heeft u andere vragen?
Neem dan contact met ons op via info@azuri.nl of via 020-6152179.